Запис Детальніше

Прихована реклама як нестандартний метод стимулювання збуту

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прихована реклама як нестандартний метод стимулювання збуту
 
Creator Приступа, Б.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Date 2016-03-11T08:50:37Z
2016-03-11T08:50:37Z
2012-04-19
2012-04-19
 
Type Article
 
Identifier Приступа Б. Прихована реклама як нестандартний метод стимулювання збуту / Приступа Б. // Збірник тез Ⅴ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 20121 — Том 2. — С. 83. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13713
Pristupa B. (20121) Prikhovana reklama iak nestandartnii metod stimuliuvannia zbutu. Zbirnyk tez Ⅴ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 19-20 April 2012), vol. 2, pp. 83 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Ⅴ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2012
 
Format 83
 
Coverage 19-20 квітня 2012 року
19-20 April 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU