|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Прихована реклама як нестандартний метод стимулювання збуту
|
|
Creator |
Приступа, Б.
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Date |
2016-03-11T08:50:37Z
2016-03-11T08:50:37Z
2012-04-19
2012-04-19
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Приступа Б. Прихована реклама як нестандартний метод стимулювання збуту / Приступа Б. // Збірник тез Ⅴ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 20121 — Том 2. — С. 83. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13713
Pristupa B. (20121) Prikhovana reklama iak nestandartnii metod stimuliuvannia zbutu. Zbirnyk tez Ⅴ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 19-20 April 2012), vol. 2, pp. 83 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез Ⅴ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
|
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2012
|
|
Format |
83
|
|
Coverage |
19-20 квітня 2012 року
19-20 April 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|