Роль самооцінки у міжособистісній взаємодії
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль самооцінки у міжособистісній взаємодії
|
|
Creator |
Думич, Л.
|
|
Contributor |
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
|
|
Date |
2016-03-13T00:52:26Z
2016-03-13T00:52:26Z 2009-04-23 2009-04-23 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Думич Л. Роль самооцінки у міжособистісній взаємодії / Думич Л. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 13. — (Гуманітарні науки).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13907 Dumich L. (2009) Rol samootsinky u mizhosobystisnii vzaiemodii. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 13 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
1. Загальна психологія / за загал. Редакцією академіка С. Д. Максименка. Підручник – 2- ге вид., переробл. і допов. – Вінниця: Нова Книга, 2004. – 704 с. 2. Загальна психологія: підручник для студентів ВНЗ / Т. Б. Партико. – К.: Видавничий Дім " ІнЮре" , 2008.- 416 с. 3. Загальна психологія : підручник / О. В. Скрипченко, Л. В. Роменська, З. В. Огороднійчук та ін. - К.: Либідь, 2005. – 464 с. 1. Zahalna psykholohiia, za zahal. Redaktsiieiu akademika S. D. Maksymenka. Pidruchnyk – 2- he vyd., pererobl. i dopov, Vinnytsia: Nova Knyha, 2004, 704 p. 2. Zahalna psykholohiia: pidruchnyk dlia studentiv VNZ, T. B. Partyko, K., Vydavnychyi Dim " InIure" , 2008, 416 p. 3. Zahalna psykholohiia : pidruchnyk, O. V. Skrypchenko, L. V. Romenska, Z. V. Ohorodniichuk and other - K., Lybid, 2005, 464 p. |
|
Format |
13
|
|
Coverage |
23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|