Запис Детальніше

Ефективність використання кустарних методів реклами

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ефективність використання кустарних методів реклами
 
Creator Бойко, Н.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-03-13T01:00:06Z
2016-03-13T01:00:06Z
2009-04-23
2009-04-23
 
Type Article
 
Identifier Бойко Н. Ефективність використання кустарних методів реклами / Бойко Н. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 73. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13967
Boiko N. (2009) Efektyvnist vykorystannia kustarnykh metodiv reklamy. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 73 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 73
 
Coverage 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil