Запис Детальніше

Моделювання організаційної структури управління маркетингом на підприємстві

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання організаційної структури управління маркетингом на підприємстві
 
Creator Вовянка, Г.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 621.326
 
Date 2016-03-13T01:01:55Z
2016-03-13T01:01:55Z
2009-04-23
2009-04-23
 
Type Article
 
Identifier Вовянка Г. Моделювання організаційної структури управління маркетингом на підприємстві / Вовянка Г. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 88. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13982
Vovianka H. (2009) Modeliuvannia orhanizatsiinoi struktury upravlinnia marketynhom na pidpryiemstvi. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 88 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 88
 
Coverage 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil