Запис Детальніше

Бенчмаркетинг як складова успішного розвитку бізнесу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бенчмаркетинг як складова успішного розвитку бізнесу
 
Creator Волощук, О.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-03-13T01:02:24Z
2016-03-13T01:02:24Z
2009-04-23
2009-04-23
 
Type Article
 
Identifier Волощук О. Бенчмаркетинг як складова успішного розвитку бізнесу / Волощук О. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 92. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13986
Voloshchuk O. (2009) Benchmarketynh yak skladova uspishnoho rozvytku biznesu. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 92 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 92
 
Coverage 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil