Запис Детальніше

Партизанський маркетинг як інструмент ефективного просування товару на ринок

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Партизанський маркетинг як інструмент ефективного просування товару на ринок
 
Creator Жирівська, У.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 67.404.2
 
Date 2016-03-13T01:05:23Z
2016-03-13T01:05:23Z
2009-04-23
2009-04-23
 
Type Article
 
Identifier Жирівська У. Партизанський маркетинг як інструмент ефективного просування товару на ринок / Жирівська У. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 116. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14010
Zhyrivska U. (2009) Partyzanskyi marketynh yak instrument efektyvnoho prosuvannia tovaru na rynok. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 116 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 116
 
Coverage 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil