| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Інтернет-реклама, як засіб просування товарів на ринок
|
| |
| Creator |
Кушнір, О.
|
| |
| Contributor |
Тернопільський державний технічний університет
|
| |
| Subject |
339.138
|
| |
| Date |
2016-03-13T01:10:31Z
2016-03-13T01:10:31Z
2009-04-23
2009-04-23
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Кушнір О. Інтернет-реклама, як засіб просування товарів на ринок / Кушнір О. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 157. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14051
Kushnir O. (2009) Internet-reklama, yak zasib prosuvannia tovariv na rynok. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 157 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
|
| |
| Format |
157
|
| |
| Coverage |
23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |