Запис Детальніше

Роль реклами у реалізації продукції

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль реклами у реалізації продукції
 
Creator Машталяр, Г.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 621.326
 
Date 2016-03-13T01:12:24Z
2016-03-13T01:12:24Z
2009-04-23
2009-04-23
 
Type Article
 
Identifier Машталяр Г. Роль реклами у реалізації продукції / Машталяр Г. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 172. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14066
Mashtaliar H. (2009) Rol reklamy u realizatsii produktsii. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 172 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 172
 
Coverage 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil