Запис Детальніше

Сегментація ринку як метод посилення конкурентних позицій вітчизняних підприємств

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сегментація ринку як метод посилення конкурентних позицій вітчизняних підприємств
 
Creator Рибак, Н.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-03-13T01:15:38Z
2016-03-13T01:15:38Z
2009-04-23
2009-04-23
 
Type Article
 
Identifier Рибак Н. Сегментація ринку як метод посилення конкурентних позицій вітчизняних підприємств / Рибак Н. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 198. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14092
Ribak N. (2009) Sehmentatsiia rynku yak metod posylennia konkurentnykh pozytsii vitchyznianykh pidpryiemstv. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 198 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 198
 
Coverage 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil