Запис Детальніше

Моделювання маркетингової конкурентної стратегії підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання маркетингової конкурентної стратегії підприємства
 
Creator Шомоді, І.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-03-13T01:22:37Z
2016-03-13T01:22:37Z
2009-04-23
2009-04-23
 
Type Article
 
Identifier Шомоді І. Моделювання маркетингової конкурентної стратегії підприємства / Шомоді І. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 253. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14147
Shomodi I. (2009) Modeliuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstva. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 253 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 253
 
Coverage 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil