Запис Детальніше

Мерчендайзинг як інструмент маркетингової політики підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мерчендайзинг як інструмент маркетингової політики підприємства
 
Creator Шуран, І.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-03-13T01:23:00Z
2016-03-13T01:23:00Z
2009-04-23
2009-04-23
 
Type Article
 
Identifier Шуран І. Мерчендайзинг як інструмент маркетингової політики підприємства / Шуран І. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 256. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14150
Shuran I. (2009) Merchendaizynh yak instrument marketynhovoi polityky pidpryiemstva. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 256 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 256
 
Coverage 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil