Запис Детальніше

Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України
 
Creator Федорович, Роман Володимирович
Загородна, Ольга Михайлівна
Серединська, Віра Миколаївна
Краузе, Ольга Ігорівна
Оксентюк, Богдана Андріївна
Семенюк, Світлана Богданівна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Голда, Надія Михайлівна
Міщук, Оксана Іванівна
Шульгіна, Людмила Михайлівна
Березовська, Оксана
Меленчук, Юлія Ромінівна
Оксентюк, Роман Андрійович
Серединська, Ірина
 
Subject 658.016
65.9(4Укр)291.31
 
Description Рекомендовано до друку вченою радою Тернопільського
національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол № 2 від 19.03.2013 р.)
Монографія містить наукові дослідження та здобутки авторів з проблем аналізу концепцій формування ринкового попиту, маркетингового інструментарію впливу на поведінку споживача та питань стратегічного управління розвитком підприємств на ринках України. Відповідно характерною особливістю книги є широке використання досвіду, набутого авторами при виконанні науково-дослідної теми ВК 40-12 «Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України» (№ державної реєстрації PK0112U002210).
Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, студентів та економістів-практиків.
 
Date 2016-03-14T13:09:07Z
2016-03-14T13:09:07Z
2013-03-19
 
Type Book
 
Identifier Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України: монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013. – 359 с. ISBN 978-966-305-052-2.
978-966-305-052-2
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14160
 
Language uk
 
Rights © Колектив авторів, 2013.
© ТНТУ ім. І. Пулюя, верстка, 2013.
 
Publisher ТНТУ ім. І. Пулюя