Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України
|
|
Creator |
Федорович, Роман Володимирович
Загородна, Ольга Михайлівна Серединська, Віра Миколаївна Краузе, Ольга Ігорівна Оксентюк, Богдана Андріївна Семенюк, Світлана Богданівна Бурліцька, Оксана Петрівна Голда, Надія Михайлівна Міщук, Оксана Іванівна Шульгіна, Людмила Михайлівна Березовська, Оксана Меленчук, Юлія Ромінівна Оксентюк, Роман Андрійович Серединська, Ірина |
|
Subject |
658.016
65.9(4Укр)291.31 |
|
Description |
Рекомендовано до друку вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол № 2 від 19.03.2013 р.) Монографія містить наукові дослідження та здобутки авторів з проблем аналізу концепцій формування ринкового попиту, маркетингового інструментарію впливу на поведінку споживача та питань стратегічного управління розвитком підприємств на ринках України. Відповідно характерною особливістю книги є широке використання досвіду, набутого авторами при виконанні науково-дослідної теми ВК 40-12 «Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України» (№ державної реєстрації PK0112U002210). Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, студентів та економістів-практиків. |
|
Date |
2016-03-14T13:09:07Z
2016-03-14T13:09:07Z 2013-03-19 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на
ринках України: монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013. – 359 с. ISBN 978-966-305-052-2.
978-966-305-052-2 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14160 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
© Колектив авторів, 2013.
© ТНТУ ім. І. Пулюя, верстка, 2013. |
|
Publisher |
ТНТУ ім. І. Пулюя
|
|