Запис Детальніше

Системний підхід до реалізації та контролю рекламної кампанії

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Системний підхід до реалізації та контролю рекламної кампанії
 
Creator Булбук, Д.
 
Contributor Національний технічний університет України “КПІ”
 
Subject 338.234
617
 
Date 2016-03-21T16:02:34Z
2016-03-21T16:02:34Z
2008-04-17
2008-04-17
 
Type Article
 
Identifier Булбук Д. Системний підхід до реалізації та контролю рекламної кампанії / Булбук Д. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 66. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14865
Bulbuk D. (2008) Systemnyi pidkhid do realizatsii ta kontroliu reklamnoi kampanii. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 66 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 66
 
Coverage 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU