|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Реклама як механізм формування потреб
|
|
Creator |
Голда, Ю.
|
|
Contributor |
Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
658.8.013
|
|
Date |
2016-03-21T16:03:42Z
2016-03-21T16:03:42Z
2008-04-17
2008-04-17
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голда Ю. Реклама як механізм формування потреб / Голда Ю. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 75. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14874
Holda Iu. (2008) Reklama yak mekhanizm formuvannia potreb. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 75 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
|
|
Format |
75
|
|
Coverage |
17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|