Запис Детальніше

Реклама як механізм формування потреб

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама як механізм формування потреб
 
Creator Голда, Ю.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658.8.013
 
Date 2016-03-21T16:03:42Z
2016-03-21T16:03:42Z
2008-04-17
2008-04-17
 
Type Article
 
Identifier Голда Ю. Реклама як механізм формування потреб / Голда Ю. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 75. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14874
Holda Iu. (2008) Reklama yak mekhanizm formuvannia potreb. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 75 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 75
 
Coverage 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU