Запис Детальніше

Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингу
 
Creator Гончар, І.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-03-21T16:03:49Z
2016-03-21T16:03:49Z
2008-04-17
2008-04-17
 
Type Article
 
Identifier Гончар І. Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингу / Гончар І. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 76. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14875
Honchar I. (2008) Teoretychni pidkhody do vyznachennia sutnosti marketynhu. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 76 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 76
 
Coverage 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU