|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Роль та значення психологічних факторів при сегментуванні ринку
|
|
Creator |
Крамар, І.
|
|
Contributor |
Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.138
|
|
Date |
2016-03-21T16:08:31Z
2016-03-21T16:08:31Z
2008-04-17
2008-04-17
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Крамар І. Роль та значення психологічних факторів при сегментуванні ринку / Крамар І. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 113. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14912
Kramar I. (2008) Rol ta znachennia psykholohichnykh faktoriv pry sehmentuvanni rynku. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 113 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
|
|
Format |
113
|
|
Coverage |
17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|