Запис Детальніше

Сучасні підходи до структури комплексу маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні підходи до структури комплексу маркетингу
 
Creator Ласій, О.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-03-21T16:09:56Z
2016-03-21T16:09:56Z
2008-04-17
2008-04-17
 
Type Article
 
Identifier Ласій О. Сучасні підходи до структури комплексу маркетингу / Ласій О. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 124. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14923
Lasii O. (2008) Suchasni pidkhody do struktury kompleksu marketynhu. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 124 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 124
 
Coverage 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU