Запис Детальніше

Бренд – як ефективний інструмент вторгнення на ринок

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд – як ефективний інструмент вторгнення на ринок
 
Creator Луців, М.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 659.127.6
 
Date 2016-03-21T16:10:04Z
2016-03-21T16:10:04Z
2008-04-17
2008-04-17
 
Type Article
 
Identifier Луців М. Бренд – як ефективний інструмент вторгнення на ринок / Луців М. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 125. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14924
Lutsiv M. (2008) Brend – yak efektyvnyi instrument vtorhnennia na rynok. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 125 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 125
 
Coverage 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU