Запис Детальніше

Різновидності брендів та відповідних їм стратегій

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Різновидності брендів та відповідних їм стратегій
 
Creator Ониськів, В.
 
Contributor Тернопільський національний економічний університет
 
Subject 621.326
 
Date 2016-03-21T16:11:32Z
2016-03-21T16:11:32Z
2008-04-17
2008-04-17
 
Type Article
 
Identifier Ониськів В. Різновидності брендів та відповідних їм стратегій / Ониськів В. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 137. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14936
Onyskiv V. (2008) Riznovydnosti brendiv ta vidpovidnykh yim stratehii. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 137 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
1. Бекетов Н.В. Брендинг: к социокультурному анализу понятия // Маркетинг в России и за рубежом, 2007. - № 5. - С. 39-44.
2. Бренд живет не на полках, а в головах // Marketing media review, 2007. - № 10. - С. 6-7.
3. Воичак А.В. Маркетинговый менеджмент. К.: КНЕУ 1998. – с. 266.
1. Beketov N.V. Brendinh: k sotsiokulturnomu analizu poniatiia, Marketinh v Rossii i za rubezhom, 2007, No 5, P. 39-44.
2. Brend zhivet ne na polkakh, a v holovakh, Marketing media review, 2007, No 10, P. 6-7.
3. Voichak A.V. Marketinhovyi menedzhment. K., KNEU 1998, P. 266.
 
Format 137
 
Coverage 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU