Різновидності брендів та відповідних їм стратегій
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Різновидності брендів та відповідних їм стратегій
|
|
Creator |
Ониськів, В.
|
|
Contributor |
Тернопільський національний економічний університет
|
|
Subject |
621.326
|
|
Date |
2016-03-21T16:11:32Z
2016-03-21T16:11:32Z 2008-04-17 2008-04-17 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ониськів В. Різновидності брендів та відповідних їм стратегій / Ониськів В. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 137. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14936 Onyskiv V. (2008) Riznovydnosti brendiv ta vidpovidnykh yim stratehii. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 137 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
1. Бекетов Н.В. Брендинг: к социокультурному анализу понятия // Маркетинг в России и за рубежом, 2007. - № 5. - С. 39-44. 2. Бренд живет не на полках, а в головах // Marketing media review, 2007. - № 10. - С. 6-7. 3. Воичак А.В. Маркетинговый менеджмент. К.: КНЕУ 1998. – с. 266. 1. Beketov N.V. Brendinh: k sotsiokulturnomu analizu poniatiia, Marketinh v Rossii i za rubezhom, 2007, No 5, P. 39-44. 2. Brend zhivet ne na polkakh, a v holovakh, Marketing media review, 2007, No 10, P. 6-7. 3. Voichak A.V. Marketinhovyi menedzhment. K., KNEU 1998, P. 266. |
|
Format |
137
|
|
Coverage |
17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|