Запис Детальніше

Новий підхід до медіа планування реклами в Інтернеті

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Новий підхід до медіа планування реклами в Інтернеті
 
Creator Пасічник, Д.
 
Contributor Національний технічний університет України "КПІ"
 
Subject 338.234.132
 
Date 2016-03-21T16:11:47Z
2016-03-21T16:11:47Z
2008-04-17
2008-04-17
 
Type Article
 
Identifier Пасічник Д. Новий підхід до медіа планування реклами в Інтернеті / Пасічник Д. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 139. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14938
Pasichnyk D. (2008) Novyi pidkhid do media planuvannia reklamy v Interneti. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 139 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 139
 
Coverage 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU