Запис Детальніше

Основні підходи до визначення поняття „реклама”

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні підходи до визначення поняття „реклама”
 
Creator Туренко, О.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-03-21T16:14:57Z
2016-03-21T16:14:57Z
2008-04-17
2008-04-17
 
Type Article
 
Identifier Туренко О. Основні підходи до визначення поняття „реклама” / Туренко О. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 164. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14963
Turenko O. (2008) Osnovni pidkhody do vyznachennia poniattia "reklama". Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 164 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 164
 
Coverage 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU