|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Стратегічний маркетинг, як один з ключових елементів управління компанією
|
|
Creator |
Вишовська, О.
|
|
Contributor |
Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2016-03-21T21:07:06Z
2016-03-21T21:07:06Z
2007-04-18
2007-04-18
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вишовська О. Стратегічний маркетинг, як один з ключових елементів управління компанією / Вишовська О. // Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 18-19 квітня 2007 року — Т. : ТДТУ, 2007 — С. 36. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15017
Vishovska O. (2007) Stratehichnyi marketynh, yak odyn z kliuchovykh elementiv upravlinnia kompaniieiu. Materialy Ⅹ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 18-19 April 2007), pp. 36 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
|
|
Format |
36
|
|
Coverage |
18-19 квітня 2007 року
18-19 April 2007
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТДТУ
TSTU
|
|