| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Стратегічний маркетинг, як один з ключових елементів управління компанією
|
| |
| Creator |
Вишовська, О.
|
| |
| Contributor |
Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Subject |
339.13
|
| |
| Date |
2016-03-21T21:07:06Z
2016-03-21T21:07:06Z
2007-04-18
2007-04-18
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Вишовська О. Стратегічний маркетинг, як один з ключових елементів управління компанією / Вишовська О. // Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 18-19 квітня 2007 року — Т. : ТДТУ, 2007 — С. 36. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15017
Vishovska O. (2007) Stratehichnyi marketynh, yak odyn z kliuchovykh elementiv upravlinnia kompaniieiu. Materialy Ⅹ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 18-19 April 2007), pp. 36 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
|
| |
| Format |
36
|
| |
| Coverage |
18-19 квітня 2007 року
18-19 April 2007
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТДТУ
TSTU
|
| |