Запис Детальніше

Місце організаційної структури в системі маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце організаційної структури в системі маркетингу
 
Creator Гладовська, І.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-03-21T21:10:05Z
2016-03-21T21:10:05Z
2007-04-18
2007-04-18
 
Type Article
 
Identifier Гладовська І. Місце організаційної структури в системі маркетингу / Гладовська І. // Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 18-19 квітня 2007 року — Т. : ТДТУ, 2007 — С. 42. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15023
Hladovska I. (2007) Mistse orhanizatsiinoi struktury v systemi marketynhu. Materialy Ⅹ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 18-19 April 2007), pp. 42 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
1. Чернявський А. Д. організаційне проектування: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2005. – 160 с.
2. Менеджмент організацій: Підручник / За ред. Л. І. Федулової – К.: Либідь, 2004. – 448 с.
1. Cherniavskyi A. D. orhanizatsiine proektuvannia: tutorial – K., MAUP, 2005, 160 p.
2. Menedzhment orhanizatsii: Pidruchnyk, ed. L. I. Fedulovoi – K., Lybid, 2004, 448 p.
 
Format 42
 
Coverage 18-19 квітня 2007 року
18-19 April 2007
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТДТУ
TSTU