Запис Детальніше

Прийняття маркетингових рішень з урахуванням фактора невизначеності

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прийняття маркетингових рішень з урахуванням фактора невизначеності
 
Creator Кілочко, Н.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658
 
Date 2016-03-21T21:21:31Z
2016-03-21T21:21:31Z
2007-04-18
2007-04-18
 
Type Article
 
Identifier Кілочко Н. Прийняття маркетингових рішень з урахуванням фактора невизначеності / Кілочко Н. // Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 18-19 квітня 2007 року — Т. : ТДТУ, 2007 — С. 58. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15039
Kilochko N. (2007) Pryiniattia marketynhovykh rishen z urakhuvanniam faktora nevyznachenosti. Materialy Ⅹ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 18-19 April 2007), pp. 58 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 58
 
Coverage 18-19 квітня 2007 року
18-19 April 2007
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТДТУ
TSTU