Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Аналіз методів оцінки роботи Інтернет-реклами в електронній комерції
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Title
Аналіз методів оцінки роботи Інтернет-реклами в електронній комерції
Creator
Шейко, Г.
Contributor
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Subject
338
Date
2016-03-21T21:40:04Z
2016-03-21T21:40:04Z
2007-04-18
2007-04-18
Type
Article
Identifier
Шейко Г. Аналіз методів оцінки роботи Інтернет-реклами в електронній комерції / Шейко Г. // Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 18-19 квітня 2007 року — Т. : ТДТУ, 2007 — С. 97. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15078
Sheiko H. (2007) Analiz metodiv otsinky roboty Internet-reklamy v elektronnii komertsii. Materialy Ⅹ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 18-19 April 2007), pp. 97 [in Ukrainian].
Language
uk
Relation
Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Format
97
Coverage
18-19 квітня 2007 року
18-19 April 2007
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Publisher
ТДТУ
TSTU