Запис Детальніше

Аналіз методів оцінки роботи Інтернет-реклами в електронній комерції

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз методів оцінки роботи Інтернет-реклами в електронній комерції
 
Creator Шейко, Г.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
 
Subject 338
 
Date 2016-03-21T21:40:04Z
2016-03-21T21:40:04Z
2007-04-18
2007-04-18
 
Type Article
 
Identifier Шейко Г. Аналіз методів оцінки роботи Інтернет-реклами в електронній комерції / Шейко Г. // Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 18-19 квітня 2007 року — Т. : ТДТУ, 2007 — С. 97. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15078
Sheiko H. (2007) Analiz metodiv otsinky roboty Internet-reklamy v elektronnii komertsii. Materialy Ⅹ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 18-19 April 2007), pp. 97 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 97
 
Coverage 18-19 квітня 2007 року
18-19 April 2007
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТДТУ
TSTU