Брендінг та особливості його формування в Україні
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Брендінг та особливості його формування в Україні
|
|
Creator |
Мариненко, Наталія Юріївна
|
|
Contributor |
Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2016-03-29T22:22:11Z
2016-03-29T22:22:11Z 2005-04-20 2005-04-20 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мариненко Н. Брендінг та особливості його формування в Україні / Мариненко Н. // Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2005 року — Т. : ТДТУ, 2005 — С. 48. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
966-636-001-2 6 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15299 Marinenko N. (2005) Brendinh ta osoblyvosti yoho formuvannia v Ukraini. Materialy Ⅷ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 20-21 April 2005), pp. 48 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
1. Зозульов О. В. Брендінг та антибрендінг: що вибрати в Україні? // Маркетинг в Україні. – 2002. – №4 (14). – С. 26–28. 2. Купчинська М., Орлов В. Що бренд прийдешній нам готує? // Маркетинг в Україні. –2004. – №5 (27). – С. 41–43. 3. Пустотін В. Ефективні стратегії створення сильних брендів // Маркетинг в Україні. – 2004. – №6 (28). – С. 50–52. 1. Zozulov O. V. Brendinh ta antybrendinh: shcho vybraty v Ukraini?, Marketynh v Ukraini, 2002, No 4 (14), P. 26–28. 2. Kupchynska M., Orlov V. Shcho brend pryideshnii nam hotuie?, Marketynh v Ukraini. –2004, No 5 (27), P. 41–43. 3. Pustotin V. Efektyvni stratehii stvorennia sylnykh brendiv, Marketynh v Ukraini, 2004, No 6 (28), P. 50–52. |
|
Format |
48
|
|
Coverage |
20-21 квітня 2005 року
20-21 April 2005 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТДТУ
TDTU |
|