Запис Детальніше

Брендінг та особливості його формування в Україні

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендінг та особливості його формування в Україні
 
Creator Мариненко, Наталія Юріївна
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-03-29T22:22:11Z
2016-03-29T22:22:11Z
2005-04-20
2005-04-20
 
Type Article
 
Identifier Мариненко Н. Брендінг та особливості його формування в Україні / Мариненко Н. // Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2005 року — Т. : ТДТУ, 2005 — С. 48. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
966-636-001-2 6
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15299
Marinenko N. (2005) Brendinh ta osoblyvosti yoho formuvannia v Ukraini. Materialy Ⅷ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 20-21 April 2005), pp. 48 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
1. Зозульов О. В. Брендінг та антибрендінг: що вибрати в Україні? // Маркетинг в Україні. – 2002. – №4 (14). – С. 26–28.
2. Купчинська М., Орлов В. Що бренд прийдешній нам готує? // Маркетинг в Україні. –2004. – №5 (27). – С. 41–43.
3. Пустотін В. Ефективні стратегії створення сильних брендів // Маркетинг в Україні. – 2004. – №6 (28). – С. 50–52.
1. Zozulov O. V. Brendinh ta antybrendinh: shcho vybraty v Ukraini?, Marketynh v Ukraini, 2002, No 4 (14), P. 26–28.
2. Kupchynska M., Orlov V. Shcho brend pryideshnii nam hotuie?, Marketynh v Ukraini. –2004, No 5 (27), P. 41–43.
3. Pustotin V. Efektyvni stratehii stvorennia sylnykh brendiv, Marketynh v Ukraini, 2004, No 6 (28), P. 50–52.
 
Format 48
 
Coverage 20-21 квітня 2005 року
20-21 April 2005
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТДТУ
TDTU