Запис Детальніше

Особливості формування вибірки в маркетингових дослідженнях

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування вибірки в маркетингових дослідженнях
 
Creator Цепенюк, Наталія Михайлівна
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-03-29T22:26:38Z
2016-03-29T22:26:38Z
2005-04-20
2005-04-20
 
Type Article
 
Identifier Цепенюк Н. Особливості формування вибірки в маркетингових дослідженнях / Цепенюк Н. // Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2005 року — Т. : ТДТУ, 2005 — С. 65. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
966-636-001-2 6
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15316
Tsepeniuk N. (2005) Osoblyvosti formuvannia vybirky v marketynhovykh doslidzhenniakh. Materialy Ⅷ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 20-21 April 2005), pp. 65 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Format 65
 
Coverage 20-21 квітня 2005 року
20-21 April 2005
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТДТУ
TDTU