Маркетинг як самостійна служба діяльності підприємств
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг як самостійна служба діяльності підприємств
Marketing as independent service of activity of enterprises |
|
Creator |
Зяйлик, Марія Федорівна
Zyajlyk, Mariia |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
338.658
|
|
Date |
2016-04-20T12:48:46Z
2016-04-20T12:48:46Z 2016-03-25 2016-03-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зяйлик М. Ф. Маркетинг як самостійна служба діяльності підприємств / Марія Зяйлик // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 42.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15537 Zyajlyk M. (2016) Marketynh yak samostiina sluzhba diialnosti pidpryiemstv [Marketing as independent service of activity of enterprises]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 42 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
|
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
|
|
Format |
42
|
|
Coverage |
25 березня 2016 року
March 25, 2016 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|