Запис Детальніше

Маркетинг як самостійна служба діяльності підприємств

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг як самостійна служба діяльності підприємств
Marketing as independent service of activity of enterprises
 
Creator Зяйлик, Марія Федорівна
Zyajlyk, Mariia
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 338.658
 
Date 2016-04-20T12:48:46Z
2016-04-20T12:48:46Z
2016-03-25
2016-03-25
 
Type Article
 
Identifier Зяйлик М. Ф. Маркетинг як самостійна служба діяльності підприємств / Марія Зяйлик // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 42.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15537
Zyajlyk M. (2016) Marketynh yak samostiina sluzhba diialnosti pidpryiemstv [Marketing as independent service of activity of enterprises]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 42 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
 
Format 42
 
Coverage 25 березня 2016 року
March 25, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil