Запис Детальніше

Гудвіл як інноваційна складова ділової репутації підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гудвіл як інноваційна складова ділової репутації підприємства
Goodwill is the innovative constituent of business reputation enterprise
 
Creator Корнійчук, Андрій
Шимчик, Роман
Korniychuk, Andriy
Shymchyk, Roman
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658
174.4
 
Date 2016-04-20T12:49:47Z
2016-04-20T12:49:47Z
2016-03-25
2016-03-25
 
Type Article
 
Identifier Корнійчук А. Гудвіл як інноваційна складова ділової репутації підприємства / Андрій Корнійчук, Роман Шимчик // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 54-55.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15544
Korniychuk A., Shymchyk R. (2016) Hudvil yak innovatsiina skladova dilovoi reputatsii pidpryiemstva [Goodwill is the innovative constituent of business reputation enterprise]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 54-55 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
 
Format 54-55
 
Coverage 25 березня 2016 року
March 25, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil