Запис Детальніше

Класифікація умов та чинників що формують взаємовідносини структурних підрозділів обслуговуючого підприємства та споживачів промислового характеру (Інноваційні підходи до розв’язання проблем взаємовідносин у сфері сервісного обслуговування)

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація умов та чинників що формують взаємовідносини структурних підрозділів обслуговуючого підприємства та споживачів промислового характеру (Інноваційні підходи до розв’язання проблем взаємовідносин у сфері сервісного обслуговування)
Classification conditions and factors that shape relations subdivisions service industries and consumer industrial character (Innovative approaches to solving problems in relations service)
 
Creator Шерстюк, Роман Петрович
Паляниця, Віктор Анатолійович
Погайдак, Ольга Богданівна
Бойко, Остап Богданович
Sherstiuk, Roman
Palyanytsya, Victor
Pohaydak, Olga
Boiko, Ostap
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658.5
 
Date 2016-04-20T12:50:48Z
2016-04-20T12:50:48Z
2016-03-25
2016-03-25
 
Type Article
 
Identifier Класифікація умов та чинників що формують взаємовідносини структурних підрозділів обслуговуючого підприємства та споживачів промислового характеру (Інноваційні підходи до розв’язання проблем взаємовідносин у сфері сервісного обслуговування) / Роман Шерстюк, Віктор Паляниця, Ольга Погайдак, Остап Бойко // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 65-66.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15551
Sherstiuk R., Palyanytsya V., Pohaydak O., Boiko O. (2016) Klasyfikatsiia umov ta chynnykiv shcho formuiut vzaiemovidnosyny strukturnykh pidrozdiliv obsluhovuiuchoho pidpryiemstva ta spozhyvachiv promyslovoho kharakteru (Innovatsiini pidkhody do rozviazannia problem vzaiemovidnosyn u sferi servisnoho obsluhovuvannia) [Classification conditions and factors that shape relations subdivisions service industries and consumer industrial character (Innovative approaches to solving problems in relations service)]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 65-66 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
 
Format 65-66
 
Coverage 25 березня 2016 року
March 25, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil