Запис Детальніше

Принципи маркетингового менеджменту, як основа управління витратами

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи маркетингового менеджменту, як основа управління витратами
Principles of marketing management as the basis administration expenses
 
Creator Фроленко, Роман Володимирович
Frolenko, Roman
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-04-20T12:55:15Z
2016-04-20T12:55:15Z
2016-03-25
2016-03-25
 
Type Article
 
Identifier Фроленко Р. В. Принципи маркетингового менеджменту, як основа управління витратами / Роман Фроленко // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 117-118.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15580
Frolenko R. (2016) Pryntsypy marketynhovoho menedzhmentu, yak osnova upravlinnia vytratamy [Principles of marketing management as the basis administration expenses]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 117-118 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
 
Format 117-118
 
Coverage 25 березня 2016 року
March 25, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil