Запис Детальніше

SWOT – аналіз діяльності світлотехнічних підприємств (на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація Ватра»)

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SWOT – аналіз діяльності світлотехнічних підприємств (на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація Ватра»)
SWOT – analysis of activity lighting enterprises (Vatra Corporation)
 
Creator Шкіра, Ірина
Вовк, Ірина
Shkira, Iryna
Vovk, Iryna
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 338.242
 
Date 2016-04-20T12:55:37Z
2016-04-20T12:55:37Z
2016-03-25
2016-03-25
 
Type Article
 
Identifier Шкіра І. SWOT – аналіз діяльності світлотехнічних підприємств (на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація Ватра») / Ірина Шкіра, Ірина Вовк // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 121-122.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15582
Shkira I., Vovk I. (2016) SWOT – analiz diialnosti svitlotekhnichnykh pidpryiemstv (na prykladi TOV "OSP Korporatsiia Vatra") [SWOT – analysis of activity lighting enterprises (Vatra Corporation)]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 121-122 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
1. Б.М Андрушків Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: Навчально-методичний посібник / Б.М. Андрушків, Л.Я. Малюта, Л.М. Мельник–Тернопіль : ТНТУ ім. І.Пулюя , 2010. – 271 с.
2. М.М. Єрмошенко Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник / М.М. Єрмошенко. – К.: НАУ, 2001. – 469 с.
1. B.M Andrushkiv Stratehichne upravlinnia innovatsiinym rozvytkom pidpryiemstva: Navchalno-metodychnyi posibnyk, B.M. Andrushkiv, L.Ya. Maliuta, L.M. Melnyk–Ternopil : TNTU im. I.Puliuia , 2010, 271 p.
2. M.M. Yermoshenko Marketynhovyi menedzhment: Navchalnyi posibnyk, M.M. Yermoshenko, K., NAU, 2001, 469 p.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
 
Format 121-122
 
Coverage 25 березня 2016 року
March 25, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil