Запис Детальніше

Роль та значення інноваційного маркетингу на вітчизняних підприємствах

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль та значення інноваційного маркетингу на вітчизняних підприємствах
The role and importance of innovative marketing on the domestic enterprises
 
Creator Юрик, Наталія Євгенівна
Бабій, Лілія
Yuryk, Natalia
Babiy, Lilia
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658.5
 
Date 2016-04-20T12:55:48Z
2016-04-20T12:55:48Z
2016-03-25
2016-03-25
 
Type Article
 
Identifier Юрик Н. Є. Роль та значення інноваційного маркетингу на вітчизняних підприємствах / Наталія Юрик, Лілія Бабій // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 123.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15583
Yuryk N., Babiy L. (2016) Rol ta znachennia innovatsiinoho marketynhu na vitchyznianykh pidpryiemstvakh [The role and importance of innovative marketing on the domestic enterprises]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 123 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
http://elkniga.info/book_144_glava_9_1.3_Marketing_innovacijj_ta.html
1. Концептуальні засади маркетингу інновацій на підприємстві [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: oldconf.neasmo.org.ua/node/899. 2. Маркетинг інновацій та інноваційний маркетинг, їх місце серед концепцій ведення бізнесу [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://elkniga.info/book_144_glava_9_1.3_Marketing_innovacijj_ta.html.
1. Kontseptualni zasady marketynhu innovatsii na pidpryiemstvi [Electronic resource] – Access mode: oldconf.neasmo.org.ua/node/899. 2. Marketynh innovatsii ta innovatsiinyi marketynh, yikh mistse sered kontseptsii vedennia biznesu [Electronic resource] – Access mode: http://elkniga.info/book_144_glava_9_1.3_Marketing_innovacijj_ta.html.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
 
Format 123
 
Coverage 25 березня 2016 року
March 25, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil