Роль та значення інноваційного маркетингу на вітчизняних підприємствах
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль та значення інноваційного маркетингу на вітчизняних підприємствах
The role and importance of innovative marketing on the domestic enterprises |
|
Creator |
Юрик, Наталія Євгенівна
Бабій, Лілія Yuryk, Natalia Babiy, Lilia |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
658.5
|
|
Date |
2016-04-20T12:55:48Z
2016-04-20T12:55:48Z 2016-03-25 2016-03-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Юрик Н. Є. Роль та значення інноваційного маркетингу на вітчизняних підприємствах / Наталія Юрик, Лілія Бабій // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 123.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15583 Yuryk N., Babiy L. (2016) Rol ta znachennia innovatsiinoho marketynhu na vitchyznianykh pidpryiemstvakh [The role and importance of innovative marketing on the domestic enterprises]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 123 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
http://elkniga.info/book_144_glava_9_1.3_Marketing_innovacijj_ta.html 1. Концептуальні засади маркетингу інновацій на підприємстві [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: oldconf.neasmo.org.ua/node/899. 2. Маркетинг інновацій та інноваційний маркетинг, їх місце серед концепцій ведення бізнесу [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://elkniga.info/book_144_glava_9_1.3_Marketing_innovacijj_ta.html. 1. Kontseptualni zasady marketynhu innovatsii na pidpryiemstvi [Electronic resource] – Access mode: oldconf.neasmo.org.ua/node/899. 2. Marketynh innovatsii ta innovatsiinyi marketynh, yikh mistse sered kontseptsii vedennia biznesu [Electronic resource] – Access mode: http://elkniga.info/book_144_glava_9_1.3_Marketing_innovacijj_ta.html. |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
|
|
Format |
123
|
|
Coverage |
25 березня 2016 року
March 25, 2016 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|