Роль брендингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємств
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль брендингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємств
Role of branding in ensuring competitiveness of domestic enterprises |
|
Creator |
Нагорняк, Галина Степанівна
Оксентюк, Роман Андрійович Nahorniak, Halyna Oksentyuk, Roman |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
658
|
|
Date |
2016-04-20T12:55:58Z
2016-04-20T12:55:58Z 2016-03-25 2016-03-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нагорняк Г. С. Роль брендингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємств / Галина Нагорняк, Роман Оксентюк // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 124-125.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15584 Nahorniak H., Oksentyuk R. (2016) Rol brendynhu u zabezpechenni konkurentospromozhnosti vitchyznianykh pidpryiemstv [Role of branding in ensuring competitiveness of domestic enterprises]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 124-125 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
|
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
|
|
Format |
124-125
|
|
Coverage |
25 березня 2016 року
March 25, 2016 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|