Запис Детальніше

Роль брендингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємств

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль брендингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємств
Role of branding in ensuring competitiveness of domestic enterprises
 
Creator Нагорняк, Галина Степанівна
Оксентюк, Роман Андрійович
Nahorniak, Halyna
Oksentyuk, Roman
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658
 
Date 2016-04-20T12:55:58Z
2016-04-20T12:55:58Z
2016-03-25
2016-03-25
 
Type Article
 
Identifier Нагорняк Г. С. Роль брендингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємств / Галина Нагорняк, Роман Оксентюк // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 124-125.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15584
Nahorniak H., Oksentyuk R. (2016) Rol brendynhu u zabezpechenni konkurentospromozhnosti vitchyznianykh pidpryiemstv [Role of branding in ensuring competitiveness of domestic enterprises]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 124-125 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
 
Format 124-125
 
Coverage 25 березня 2016 року
March 25, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil