Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів
Materials of Ⅵ Regional scientific and practical conference young scientists and students "Marketing technology enterprises in the modern scientific and technological environment" |
|
Subject |
658.8
65.291.3 |
|
Description |
У тезах висвітлено результати наукових досліджень з проблем: сучасних товарознавчих аспектів ринку непродовольчих товарів; теоретичних та методологічних аспектів маркетингової діяльності; маркетингових досліджень в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства; перспективних напрямків розвитку збутової політики; розвитку маркетингових інновацій; маркетингових технологій підприємств сфери послуг; стратегічних маркетингових рішень і сучасних теорій ефективності бізнесу та інноваційних технологій в управлінні персоналом підприємства.
Міністерство освіти і науки України. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Факультет економіки і підприємницької діяльності, Кафедра промислового маркетингу. |
|
Date |
2016-04-26T11:23:35Z
2016-04-26T11:23:35Z 2016-04-26 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 2016. – 266 c.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15648 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
266
|
|
Coverage |
26 квітня 2016 року
|
|
Publisher |
ТНТУ ім. І. Пулюя
|
|