Запис Детальніше

Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів
Materials of Ⅵ Regional scientific and practical conference young scientists and students "Marketing technology enterprises in the modern scientific and technological environment"
 
Subject 658.8
65.291.3
 
Description У тезах висвітлено результати наукових досліджень з проблем: сучасних товарознавчих аспектів ринку непродовольчих товарів; теоретичних та методологічних аспектів маркетингової діяльності; маркетингових досліджень в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства; перспективних напрямків розвитку збутової політики; розвитку маркетингових інновацій; маркетингових технологій підприємств сфери послуг; стратегічних маркетингових рішень і сучасних теорій ефективності бізнесу та інноваційних технологій в управлінні персоналом підприємства.
Міністерство освіти і науки України.

Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя,
Факультет економіки і підприємницької діяльності,
Кафедра промислового маркетингу.
 
Date 2016-04-26T11:23:35Z
2016-04-26T11:23:35Z
2016-04-26
 
Type Book
 
Identifier Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 2016. – 266 c.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15648
 
Language uk
 
Format 266
 
Coverage 26 квітня 2016 року
 
Publisher ТНТУ ім. І. Пулюя