Запис Детальніше

Повышение долговечности роликовых цепей, используемых в вертолетах

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Повышение долговечности роликовых цепей, используемых в вертолетах
Підвищення довговічності роликових ланцюгів, що використовуються у гвинтокрилах
Increasing endurance of the roller chains for helicopters
 
Creator Романовський, Борис Васильович
Romanovsky, B.
Романовский, Б. В.
 
Contributor Пензенский технологический институт, г. Пенза
 
Subject 621.855
 
Description Фреттинг-процес викликає втомні тріщини у пресових з 'єднаннях втулка-пластина. При випробуваннях з'єднаннь на довговічність оптимальна величина моменту повороту запресованої
втулки в отвори пластин складає 4-5 Нм. Виведення стикового шва втулки із небезпечної зони
забезпечує підвищену надійність ланцюга. Встановлено, що непаралельність робочих поверхонь
втулок внутрішніх ланкок ланцюга не повинна перевищувати З0мкм
Fretting causes thefatingue cracks in the busting-plate joint into bushing. On endurance tests of
the joint, the optimum value of the bushing torque in the plate (4-5 N.m) and the withdrawal of the bushing
construction joint out of the dander area result in hing reliability. Disalignment og the bushing working
surpaces of the chain link must be no more than 30 m.
 
Date 2016-05-04T15:06:23Z
2016-05-04T15:06:23Z
1999-08-31
1999-08-31
 
Type Article
 
Identifier Романовский Б. В. Повышение долговечности роликовых цепей, используемых в вертолетах / Б. В. Романовский // Вісник ТДТУ, — Т. : ТДТУ, 1999 — Том 4. — № 3. — С. 44-47. — (Машинобудування. Механіка).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15774
Romanovsky B. (1999) Povyshenie dolhovechnosti rolikovykh tsepei, ispolzuemykh v vertoletakh [Increasing endurance of the roller chains for helicopters]. Bulletin of TSTU (Tern.), vol. 4, no 3, pp. 44-47 [in Russian].
 
Language ru
 
Relation Вісник Тернопільського державного технічного університету
Bulletin of Ternopil State Technical University
1. Романовский Б.В., Столбин Г.Б. Фрегганг как причина, снижающая работоспособность роликовых цепей // Механические передачи / Под ред. Г.Б.Столбина. - М.: НИИМАШ, 1971. - С. 66-81.
2. Романовский Б.В. Влияние фреттинг-коррозии на усталостную прочность элементов вертолетных цепей. Технологическое управление триботехиическими характеристиками узлов машин // Тез. докл. Всесоюз.науч. - техн.конф. / Под общ. ред. Э.В.Рыжова. - М: Завод-втуз при Моск. автозаводе им. Лихачева, 1983.
3. Романовский Б.В., Викулов А.С. Связь момента проворота втулки в пластине с ее деформацией при формировании соединений // Точность и надежность механических систем. Стохастические методы диагностики и прогнозирования. - Рига: Риж. политехи, ин-т, 1989. - С. 90 - 96.
1. Romanovskii B.V., Stolbin H.B. Frehhanh kak prichina, snizhaiushchaia rabotosposobnost rolikovykh tsepei, Mekhanicheskie peredachi, ed. H.B.Stolbina, M., NIIMASh, 1971, P. 66-81.
2. Romanovskii B.V. Vliianie frettinh-korrozii na ustalostnuiu prochnost elementov vertoletnykh tsepei. Tekhnolohicheskoe upravlenie tribotekhiicheskimi kharakteristikami uzlov mashin, Tez. dokl. Vsesoiuz.nauch, tekhn.konf., by gen. ed. E.V.Ryzhova, M: Zavod-vtuz pri Mosk. avtozavode im. Likhacheva, 1983.
3. Romanovskii B.V., Vikulov A.S. Sviaz momenta provorota vtulki v plastine s ee deformatsiei pri formirovanii soedinenii, Tochnost i nadezhnost mekhanicheskikh sistem. Stokhasticheskie metody diahnostiki i prohnozirovaniia, Riha: Rizh. politekhi, in-t, 1989, P. 90 - 96.
 
Rights © "Вісник Тернопільського державного технічного університету", 1999
 
Format 44-47
 
Coverage Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТДТУ
TSTU