Запис Детальніше

Підходи до формування стратегічного рівня маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підходи до формування стратегічного рівня маркетингу
 
Creator Семчишин, Є.
 
Contributor Технічний коледж Тернопільського державного технічного університету
 
Subject 139.13
 
Date 2016-05-24T05:16:08Z
2016-05-24T05:16:08Z
2008-05-14
2008-05-14
 
Type Article
 
Identifier Семчишин Є. Підходи до формування стратегічного рівня маркетингу / Є. Семчишин // Матеріали Ⅻ наукової конференції ТДТУ ім. Ів. Пулюя, 14-15 травня 2008 року — Т. : ТДТУ, 2008 — С. 262. — (Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
966-305-007-7
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16132
Semchyshyn Ye. (2008) Pidkhody do formuvannia stratehichnoho rivnia marketynhu. Materials of Ⅻ Scientific Conference of TSTU (Tern., 14-15 May 2008), pp. 262 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of Twelfth Scientific Conference of Ternopil Ivan Pul'uj State Technical University
 
Rights © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008
 
Format 262
1
 
Coverage 14-15 травня 2008 року
14-15 May 2008
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТДТУ
TSTU