Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингу
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингу
|
|
Creator |
Борисова, Т.
|
|
Contributor |
Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.138
330.131 |
|
Date |
2016-05-24T05:17:42Z
2016-05-24T05:17:42Z 2008-05-14 2008-05-14 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Борисова Т. Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингу / Т. Борисова // Матеріали Ⅻ наукової конференції ТДТУ ім. Ів. Пулюя, 14-15 травня 2008 року — Т. : ТДТУ, 2008 — С. 274. — (Економіка та підприємництво).
966-305-007-7 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16144 Borisova T. (2008) Prykladni aspekty vykorystannia teorii nechitkykh mnozhyn v marketynhu. Materials of Ⅻ Scientific Conference of TSTU (Tern., 14-15 May 2008), pp. 274 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of Twelfth Scientific Conference of Ternopil Ivan Pul'uj State Technical University |
|
Rights |
© Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008
|
|
Format |
274
1 |
|
Coverage |
14-15 травня 2008 року
14-15 May 2008 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТДТУ
TSTU |
|