Запис Детальніше

Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингу
 
Creator Борисова, Т.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
330.131
 
Date 2016-05-24T05:17:42Z
2016-05-24T05:17:42Z
2008-05-14
2008-05-14
 
Type Article
 
Identifier Борисова Т. Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингу / Т. Борисова // Матеріали Ⅻ наукової конференції ТДТУ ім. Ів. Пулюя, 14-15 травня 2008 року — Т. : ТДТУ, 2008 — С. 274. — (Економіка та підприємництво).
966-305-007-7
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16144
Borisova T. (2008) Prykladni aspekty vykorystannia teorii nechitkykh mnozhyn v marketynhu. Materials of Ⅻ Scientific Conference of TSTU (Tern., 14-15 May 2008), pp. 274 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of Twelfth Scientific Conference of Ternopil Ivan Pul'uj State Technical University
 
Rights © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008
 
Format 274
1
 
Coverage 14-15 травня 2008 року
14-15 May 2008
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТДТУ
TSTU