Запис Детальніше

Проблематика кількісного аналізу ринку маркетингових досліджень

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблематика кількісного аналізу ринку маркетингових досліджень
 
Creator Ратинський, В.
 
Contributor Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 621.326
 
Date 2016-05-24T05:21:05Z
2016-05-24T05:21:05Z
2008-05-14
2008-05-14
 
Type Article
 
Identifier Ратинський В. Проблематика кількісного аналізу ринку маркетингових досліджень / В. Ратинський // Матеріали Ⅻ наукової конференції ТДТУ ім. Ів. Пулюя, 14-15 травня 2008 року — Т. : ТДТУ, 2008 — С. 299. — (Економіка та підприємництво).
966-305-007-7
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16169
Ratinskii V. (2008) Problematyka kilkisnoho analizu rynku marketynhovykh doslidzhen. Materials of Ⅻ Scientific Conference of TSTU (Tern., 14-15 May 2008), pp. 299 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of Twelfth Scientific Conference of Ternopil Ivan Pul'uj State Technical University
 
Rights © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008
 
Format 299
1
 
Coverage 14-15 травня 2008 року
14-15 May 2008
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТДТУ
TSTU