|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Маркетингові методи управління масовою свідомістю
Marketing methods of mass consciousness management
|
|
Creator |
Бабій, Юрій
Babiy, Yuriy
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
004.77
|
|
Date |
2016-05-24T15:15:27Z
2016-05-24T15:15:27Z
2016-04-26
2016-04-26
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бабій Ю. Маркетингові методи управління масовою свідомістю / Юрій Бабій // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 10-11. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16250
Babiy Y. (2016) Marketynhovi metody upravlinnia masovoiu svidomistiu [Marketing methods of mass consciousness management]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 10-11 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
|
|
Format |
10-11
2
|
|
Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|