Запис Детальніше

Актуальні аспекти комплексу маркетингу підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Актуальні аспекти комплексу маркетингу підприємства
Topical aspects of the marketing mix of enterprise
 
Creator Богачук, Наталія
Bohachuk, Nataliya
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-05-24T15:15:45Z
2016-05-24T15:15:45Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Богачук Н. Актуальні аспекти комплексу маркетингу підприємства / Наталія Богачук // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 14-15. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16252
Bohachuk N. (2016) Aktualni aspekty kompleksu marketynhu pidpryiemstva [Topical aspects of the marketing mix of enterprise]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 14-15 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 14-15
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU