Запис Детальніше

Виставки і ярмарки як інструменти маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Виставки і ярмарки як інструменти маркетингу
Exhibitions and fairs as marketing tools
 
Creator Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-05-24T15:15:53Z
2016-05-24T15:15:53Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Бурліцька О. П. Виставки і ярмарки як інструменти маркетингу / Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 16-17. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16253
Burlitska O. (2016) Vystavky i yarmarky yak instrumenty marketynhu [Exhibitions and fairs as marketing tools]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 16-17 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 16-17
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU