Запис Детальніше

Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінки

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінки
The essence of «marketing effectiveness» concept and approaches to its evaluation
 
Creator Добровольська, Ірина
Dobrovol’ska, Iryna
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-05-24T15:16:17Z
2016-05-24T15:16:17Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Добровольська І. Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінки / Ірина Добровольська // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 22-23. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16256
Dobrovol’ska I. (2016) Sutnist poniattia "efektyvnist marketynhovoi diialnosti" ta pidkhody do yii otsinky [The essence of «marketing effectiveness» concept and approaches to its evaluation]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 22-23 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 22-23
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU