|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінки
The essence of «marketing effectiveness» concept and approaches to its evaluation
|
|
Creator |
Добровольська, Ірина
Dobrovol’ska, Iryna
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2016-05-24T15:16:17Z
2016-05-24T15:16:17Z
2016-04-26
2016-04-26
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Добровольська І. Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінки / Ірина Добровольська // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 22-23. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16256
Dobrovol’ska I. (2016) Sutnist poniattia "efektyvnist marketynhovoi diialnosti" ta pidkhody do yii otsinky [The essence of «marketing effectiveness» concept and approaches to its evaluation]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 22-23 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
|
|
Format |
22-23
2
|
|
Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|