Запис Детальніше

Планування та впровадження асортиментної політики

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Планування та впровадження асортиментної політики
Planuvannya ta vprovadzhennya asortimentnoi politiki
 
Creator Куріца, Наталія
Kuritsa, Nataliya
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-05-24T15:16:41Z
2016-05-24T15:16:41Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Куріца Н. Планування та впровадження асортиментної політики / Наталія Куріца // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 28-29. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16259
Kuritsa N. (2016) Planuvannia ta vprovadzhennia asortymentnoi polityky [Planuvannya ta vprovadzhennya asortimentnoi politiki]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 28-29 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 28-29
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU