Синергія системи просування продукції
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Синергія системи просування продукції
Synergy of the product promotion system |
|
Creator |
Перхайло, Назарій
Perkhailo, Nazariy |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
338.138
|
|
Date |
2016-05-24T15:17:15Z
2016-05-24T15:17:15Z 2016-04-26 2016-04-26 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Перхайло Н. Синергія системи просування продукції / Назарій Перхайло // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 37-38. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16263 Perkhailo N. (2016) Synerhiia systemy prosuvannia produktsii [Synergy of the product promotion system]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 37-38 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
http://innovations.com.ua/ 1. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання: Пер. з англ.: Навч. пос. / Г. Армстронг, Ф. Котлер. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. – 608 с. 2. Братко О.С. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник /О.С. Братко. - Тернопіль: Карт-бланш, 2006.- 275 с. 3. Проект для інноваційних менеджерів. Маркетинг і продаж [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://innovations.com.ua/ 1. Armstronh H., Kotler F. Marketynh. Zahalnyi kurs, 5-te vydannia: transl. from English: Navch. pos., H. Armstronh, F. Kotler, M., Vydavnychyi dim "Viliams", 2001, 608 p. 2. Bratko O.S. Marketynhova polityka komunikatsii: Navchalnyi posibnyk /O.S. Bratko, Ternopil: Kart-blansh, 2006, 275 p. 3. Proekt dlia innovatsiinykh menedzheriv. Marketynh i prodazh [Electronic resource], Access mode: http://innovations.com.ua/ |
|
Format |
37-38
2 |
|
Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|