Запис Детальніше

Синергія системи просування продукції

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Синергія системи просування продукції
Synergy of the product promotion system
 
Creator Перхайло, Назарій
Perkhailo, Nazariy
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 338.138
 
Date 2016-05-24T15:17:15Z
2016-05-24T15:17:15Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Перхайло Н. Синергія системи просування продукції / Назарій Перхайло // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 37-38. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16263
Perkhailo N. (2016) Synerhiia systemy prosuvannia produktsii [Synergy of the product promotion system]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 37-38 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
http://innovations.com.ua/
1. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання: Пер. з англ.: Навч. пос. / Г. Армстронг, Ф. Котлер. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. – 608 с.
2. Братко О.С. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник /О.С. Братко. - Тернопіль: Карт-бланш, 2006.- 275 с.
3. Проект для інноваційних менеджерів. Маркетинг і продаж [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://innovations.com.ua/
1. Armstronh H., Kotler F. Marketynh. Zahalnyi kurs, 5-te vydannia: transl. from English: Navch. pos., H. Armstronh, F. Kotler, M., Vydavnychyi dim "Viliams", 2001, 608 p.
2. Bratko O.S. Marketynhova polityka komunikatsii: Navchalnyi posibnyk /O.S. Bratko, Ternopil: Kart-blansh, 2006, 275 p.
3. Proekt dlia innovatsiinykh menedzheriv. Marketynh i prodazh [Electronic resource], Access mode: http://innovations.com.ua/
 
Format 37-38
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU