Запис Детальніше

Шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Ways of improving the marketing activity of enterprise
 
Creator Садовий, Василь
Sadoviy, Vasyl
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-05-24T15:17:31Z
2016-05-24T15:17:31Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Садовий В. Шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства / Василь Садовий // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 41-42. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16265
Sadoviy V. (2016) Shliakhy udoskonalennia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva [Ways of improving the marketing activity of enterprise]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 41-42 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 41-42
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU