|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Концепція маркетинг-мікс (4P, 5P, 7P)
Marketing mix conception (4P, 5P, 7P)
|
|
Creator |
Сямро, Мирон
Syamro, Myron
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2016-05-24T15:17:48Z
2016-05-24T15:17:48Z
2016-04-26
2016-04-26
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сямро М. Концепція маркетинг-мікс (4P, 5P, 7P) / Мирон Сямро // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 45-46. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16267
Syamro M. (2016) Kontseptsiia marketynh-miks (4P, 5P, 7P) [Marketing mix conception (4P, 5P, 7P)]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 45-46 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
|
|
Format |
45-46
2
|
|
Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|