Запис Детальніше

Обслуговування як елемент товарної політики

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обслуговування як елемент товарної політики
Service as an element of merchantability policy
 
Creator Халюта, Алла
Halyuta, Alla
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-05-24T15:18:04Z
2016-05-24T15:18:04Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Халюта А. Обслуговування як елемент товарної політики / Алла Халюта // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 49-50. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16269
Halyuta A. (2016) Obsluhovuvannia yak element tovarnoi polityky [Service as an element of merchantability policy]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 49-50 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 49-50
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU