|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Маркетингова інформація як елемент маркетингових досліджень
Marketing information as part of market research
|
|
Creator |
Вінярчук, Наталя
Vinyarchuk, Natalya
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2016-05-24T15:18:29Z
2016-05-24T15:18:29Z
2016-04-26
2016-04-26
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вінярчук Н. Маркетингова інформація як елемент маркетингових досліджень / Наталя Вінярчук // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 55-56. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16272
Vinyarchuk N. (2016) Marketynhova informatsiia yak element marketynhovykh doslidzhen [Marketing information as part of market research]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 55-56 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
|
|
Format |
55-56
2
|
|
Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|