Запис Детальніше

Аспекти впливу маркетингових інструментів на конкурентоспроможність підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аспекти впливу маркетингових інструментів на конкурентоспроможність підприємства
Aspects of influence of marketing tools for enterprise competitiveness
 
Creator Демків, Володимир
Demkiv, Volodymyr
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-05-24T15:18:45Z
2016-05-24T15:18:45Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Демків В. Аспекти впливу маркетингових інструментів на конкурентоспроможність підприємства / Володимир Демків // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 59-60. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16274
Demkiv V. (2016) Aspekty vplyvu marketynhovykh instrumentiv na konkurentospromozhnist pidpryiemstva [Aspects of influence of marketing tools for enterprise competitiveness]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 59-60 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 59-60
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU